Wordt de kwaliteit van mijn ontwerp nog gecontroleerd?

Bij Tadaaz doen wij in 4 fases van je bestelling een check op onze drukkwaliteit en afwerking:

  • na het drukken: we bekijken of de printer de kleuren volgens onze kalibratie goed afgedrukt heeft
    • we kijken naar mogelijke productiefouten van onze kant.
  • na het snijden: we bekijken of we jouw kaart juist gesneden hebben
    • we kijken of onze snijprogramma's juist ingesteld stonden volgens de kaart die je besteld hebt.
  • bij het tellen: We tellen de kaarten en bladeren er snel doorheen om nog eventuele productiefouten op te pikken
    • we kijken enkel naar mogelijk productiefouten die we zouden kunnen gemaakt hebben.
  • bij het inpakken: we bekijken of alle onderdelen in je bestelling aanwezig zijn en pakken alles met zorg in.

Onze systemen zijn zo ingesteld dat, van zodra je jouw bestelling online afrond, deze meteen doorgaat naar onze printer. Er komt hier geen menselijke hand meer tussen.

Ben je niet zeker van de kwaliteit van de foto of van je bestand dat je aanlevert? Dan raden wij steeds aan om een proefdruk te bestellen om zeker te zijn dat het resultaat voor jou goed zal zijn.

Spot je na alle controle toch nog een fout, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We zoeken graag samen met jou een oplossing.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 2
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen