Kan ik een bedrijfsaccount aanmaken en een factuur van de bestelling ontvangen?

Bestel je voor een bedrijf of heb je een BTW factuur nodig?

Indien je een factuur op een bedrijf wenst maak je best een bedrijfsaccount aan (met btw-nummer en correct facturatieadres). Anders ontvang je een factuur zonder deze vermeldingen. Je kan je de gegevens in je account wijzigen via "mijn account " en "mijn gegevens". Daar klik je dan best bedrijf aan.  

Bij het toevoegen van jouw btw nummer is het belangrijk dat je let op de volgende formulering: 
BE0000000000
Indien er te veel spaties of punten staan in het btw nummer, dan is de kans dat er een foutmelding komt tijdens het bestellen. Om het btw nummer te wijzigen kan je contact opnemen met de klantendienst via hello@tadaaz.be of via 050/407.910

Een paar dagen na jouw bestelling ontvang je automatisch via mail de factuur van jouw bestelling. Deze wordt opgemaakt aan de hand van de gegevens die je tijdens jouw bestelling hebt ingegeven. 

Achteraf betalen via factuur is helaas niet mogelijk. Aangezien wij met gepersonaliseerde goederen werken en een geautomatiseerde productie hebben, is het nodig om bij de bestelling ook dadelijk de betaling uit te voeren.

Op onze factuur staan steeds de bestelde artikelen vermeld. Deze omschrijving kunnen we niet aanpassen.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 8 van 11
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen