Hoe kan ik bij bestellen?

Heb je een aantal kaarten te kort bij jouw vorige bestelling? Of zijn de plannen gewijzigd waardoor je meer kaarten nodig hebt dan eerst gedacht? Bijbestellen kan je altijd!

  • Heb je een account op de website gemaakt?
    Dan log je in en ga je onder de knop 'mijn account' gaan kijken bij 'bestellingen'. Hier zie je een overzicht met alle reeds geplaatste bestellingen. 
    Via de knop 'details' aan de rechterzijde kan je zien wat er toen besteld werd en indien jouw ontwerp niet ouder is dan 6 maand, kan je deze hier ook kopiëren om dan opnieuw te bestellen.
  • Geen account aangemaakt bij jouw vorige bestelling?
    Niet getreurd! Als je nu een account aanmaakt onder hetzelfde mailadres als waar je de vorige keer mee besteld hebt, zal je ook bij het doorlopen van de stappen hierboven jouw ontwerpje terugvinden.
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen