100% tevredenheidsgarantie, volg deze stappen

Hoe zorg ik ervoor dat mijn bestelling perfect is?

 

Bestel een proefdruk

Om verrassingen bij ontvangst van jouw definitieve bestelling te voorkomen, raden we je ten zeerste aan om een ​​gepersonaliseerde proefdruk van jouw ontwerp te bestellen. Zo heb je een overzicht van de uiteindelijke weergave en kan je deze nog even controleren:

  • Papierkwaliteit
  • De foliedruk (indien aanwezig op het ontwerp)
  • Het lint en de manier om aan je kaartje te knopen
  • Leesbaarheid van de tekst en spelling
  • De afdruk van de foto('s)
  • De lay-out
  • Als je een typefout in het voorbeeld opmerkt, kan je jouw ontwerp eenvoudig bijwerken via jouw klantenaccount.

 

Controleer jouw ontwerp:

Het voorbeeld van jouw ontwerp, die je in onze online tool of in jouw winkelmandje ziet, is de uiteindelijke weergave die je krijgt voor het afdrukken van jouw ontwerp. Je kan jouw ontwerp tot het laatste moment nakijken voordat je de betaling uitvoert.

 

Heb je hulp nodig?

Ben je verdwaald in de online tool? Of heb je een vraag voor het maken van je proefdruk? Aarzel niet om de online hulp te gebruiken om snel antwoord te krijgen op al je vragen.

 

Let op het afdrukgebied

Let op de rode lijnen in je ontwerp. Ze maken het mogelijk om het afdrukgebied of zelfs de snijlijn af te bakenen. Zorg ervoor dat je foto of tekst zich binnen het afdrukgebied bevindt.

 

Controleer de kwaliteit van je foto's

Bij het uploaden van jouw foto's naar de online tool zal deze automatisch detecteren of de kwaliteit voldoende is om jouw ontwerp af te drukken. Inderdaad, als de resolutie van je foto laag is, verschijnt er een waarschuwingsbord in de online tool. Als je jouw creatie op deze manier besteld, kunnen we geen kwaliteitsafdruk garanderen.

Vermijd ook te geretoucheerde foto's. Onze automatische corrector kan de warme tinten (rood, geel, oranje) voor het afdrukken van uw foto naar voren halen.

 

Tadaaz biedt je een 100% TEVREDEN garantie

 

Kwaliteitscontrole

Elke bestelling wordt meerdere keren gecontroleerd in onze flow: tijdens de productie tot het inpakken van de bestelling. In elke fase worden de producten gecontroleerd en indien nodig gecorrigeerd. Geconstateerde problemen worden door ons automatisch verholpen. De problemen met foutieve teksten (verkeerde datum, fout in de voornamen bijvoorbeeld) zijn niet de verantwoordelijkheid van Tadaaz en kunnen niet door ons worden opgelost.

 

Kleurcorrectie

Elke foto wordt automatisch opnieuw verwerkt door onze corrector die aanwezig is in de online tool. Zo krijgt u de beste weergave voor het afdrukken van uw foto.

 

Selectie van geschikt papier

Onze grafisch ontwerpers kiezen voor de meest geschikte papiersoorten om u de mooiste afwerking van uw producten te bieden.

 

Jouw creativiteit + Onze geweldige online tool = PERFECTE Combo!

In onze online tool ben jij de baas over jouw creatie. Maak jouw ontwerp uniek door jouw persoonlijke touch toe te voegen. Dit kan door lettertypen, symbolen of kleuren aan te passen. Alles is ontworpen om het aanpassen van de kaart voor jou gemakkelijk te maken, en ook om de ogen van je dierbaren te laten stralen!

 

Een Happy team tot uw dienst

Ons Happy Tadaaz Team luistert naar je en beantwoordt jouw vragen graag. Voor vragen zijn wij bereikbaar via chat, e-mail of telefoon.

 

Ervaar je enige ontevredenheid?


Ik hou niet van de kwaliteit / weergave

Voldeed jouw bestelling niet aan jouw verwachtingen? Neem contact met ons op om ons op de hoogte te stellen van het probleem met het bestelnummer, evenals een foto of meerder foto's om het probleem te illustreren. We komen zo snel mogelijk bij je terug om je een passende oplossing aan te bieden. Jouw tevredenheid is onze prioriteit!

 

Ik zag een spelfout

Ondanks alle aandacht die aan je creatie is besteed, heb je een spelfout opgemerkt, of is de lay-out helemaal niet gelukt... Geen zorgen, neem contact op met ons Happy Team.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen