Retourbeleid

Bij Tadaaz streven we uiteraard 100% tevredenheid na. Om onaangename verrassingen te vermijden, voorzien we de mogelijkheid om een gepersonaliseerde proefdruk aan te vragen. 

Ben je toch niet tevreden over jouw bestelling, dan voorzien wij volgende mogelijkheden:

  1. Een gepersonaliseerde bestelling kan niet terug in voorraad genomen worden. Terugsturen is helaas niet mogelijk. Heb je toch een vraag of opmerking, neem dan gerust contact op met de klantendienst.
    Als het een afdrukprobleem betreft dat verband houdt met een technisch probleem bij Tadaaz, dan zijn we toegewijd om uw bestelling gratis opnieuw af te drukken.
  2. Niet-gepersonaliseerde producten (enveloppen, blikken doosjes, glazen buisjes/potjes...) kunnen wel retour gestuurd worden, steeds na contact met onze klantendienst
    Let op: Voedsel- en hygiëneproducten kunnen om hygiënische redenen niet worden teruggenomen (bijvoorbeeld: zeep, snoep, koekjes, chocolade enz.)

Zie ook onze Algemene voorwaarden en retourbeleid.

Bereik ons op werkdagen van 9u tot 12u30 en vanaf 13u tot 15u30, telefonisch via 050/407 910 of per mail via hello@tadaaz.be.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 2
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen