Afhalen bij ons in Brugge?
Dat kan zeker! Deze levering-optie kan je aanduiden bij stap 2 ‘Levering’ van het winkelmandje. Een proefje wordt standaard verstuurd via de post, deze kan niet afgehaald worden.
Kies voor leveringsoptie 'afhalen bij Tadaaz in Brugge'. Je krijgt nu twee opties te zien:
- Afhaalpunt bij Tadaaz (24/7 open): Zelf-service: wij leggen jouw pakje klaar in ons afhaalpunt. Dit is onze inkomruimte waar je dag en nacht je pakje kan ophalen, ook tijdens het weekend. Je hebt hiervoor geen codes of dergelijke nodig. De pakjes liggen op alfabetische volgorde in het rek. Neem eenvoudig jouw pakje mee naar huis.
- Afhalen bij Tadaaz (enkel tijdens de openingsuren): Hulp nodig? Onze medewerkers zijn er voor jou tijdens de openingsuren.
Ons afhaaladres is: Graaf Pierre de Brieylaan 17, 8200 Sint-Michiels*.
BELANGRIJK: jouw GPS kan het foutieve adres aangeven. Controleer zeker dat deze jou naar een residentiële buurt stuurt. Sta je aan een rondpunt, dan bevind je je aan de achterkant van ons gebouw.
Onze openingsuren:
ma - do: 8u30 - 12u00 en 13u00 - 17u00
vrij: 8u30 - 12u00 en 13u00 - 16u00
Je pakje blijft 15 dagen liggen bij ons. Je krijgt een herinnering wanneer je pakje nog niet afgehaald werd.
Andere afhaal mogelijkheden?
Kies je voor leveringsoptie ‘afhaalpunt of automaat van Bpost' dan kies je voor levering in een afhaalpunt/automaat in jouw buurt (keuze uit meer dan 2500 punten in België) en betaal je € 4,95 verzendkosten. Van zodra je pakje daar beschikbaar is, stuurt Bpost jou hierover een berichtje via e-mail of SMS. Ook leuk om te weten: indien je jouw pakje in een afhaalpunt of automaat laat leveren betekent dit 30% minder CO² uitstoot dan mocht je voor thuislevering kiezen.
Kies je voor de leveroptie 'afhaalpunt DPD' dan wordt jouw pakketje geleverd bij een DPD punt bij jou in de buurt. De kost hiervoor bedraagt €5,95.
Kies je voor een levering in een 'afhaalpunt of locker van Mondial Relay' dan wordt jouw pakje geleverd in één van de 1400 afhaalpunten of automaten en betaal je €3,95 verzendkosten. Je ontvangt een berichtje zodra deze bij hen verwerkt werd én zodra deze geleverd werd in het gekozen punt.
Het pakje blijft x-aantal dagen beschikbaar in het afhaalpunt, afhankelijk van de transporteur van jouw keuze. Heb je het binnen die termijn niet opgehaald, dan stuurt de dienst dit naar ons terug. Neem in dat geval zeker contact met ons op via hello@tadaaz.be!